اصول طراحی غرفه نمایشگاهی


قوانین ساخت و طراحی غرفه

در ساخت غرفه نباید از ابزارهای جوش و برش با آمپر بالای 50 استفاده کرد.
طراحان و سازندگان غرفه برای رفت و آمد و آوردن وسایل به خصوص برای انتقال وسایل سنگین اجازه ورود با ماشین را ندارند.
زباله و ضایعات ساخت غرفه باید بعد از هر مرحله حتما از محوطه غرفه سازی توسط خود غرفه ساز خارج شود.
تخریب غرفه باید بعد از نمایشگاه و تا 48 ساعت پس از پایان نمایشگاه خاتمه یابد.و در صورت رعایت نکردن ساعات و قوانین تخریب و خروج ضایعات محتمل جریمه خواهد شد.
یکی دیگر از مهم ترین نکات طراحی غرفه رعایت استاندارد طراحی غرفه است.
قبل از برگزاری و افتتاح نمایشگاه ورود موتور و پیک موتوری نیز ممنوع است.
همراه داشتن پول نقد و چک تضمینی برای صدور مجوز ساخت و  ساز الزامی است.نکته ای که وجود دارد این است که امکان دارد حتی برای تایید طراح غرفه نیاز به پرداخت وجه شوید.
پرداخت هزینه هایی مانند هزینه برق مصرفی برای روشنایی غرفه نمایشگاهی
در طراحی اولیه غرفه باید غرفه ها را با بنر خام از هم جدا کنید.
اصول اولیه طراحی غرفه
جالبه، راه حل های نمایشگاه پیش ساخته خلاقانه ترسیم می شوند تا شما را به شرایط برپایی ساده جهت فعالسازی برندتان برساند. توسعه ابتدایی و قطعات از پیش ساخته شما را جهت به کار اندازی کل طرح و آرایش فعالسازی در دوره زمانی محدود توقیت می نمائید. تشخیص دادیم که قوانین و ضوابط فروشگاه های بزرگ خرید به ما زمان کمی را جهت به پایان بردن کل روال به کار اندازی فعال سازی می دهند. برای این وضعیت راه حل های پیش ساخته به شما فرصت می دهد تا سوار و پیاده سازی تان را تشریع کنید.بهره گیری از ایده های خلاقانه و تخیلّی به وارد کردن تعداد بیشتری از بازدید کنندگان به فضای فعالسازی برندتان کمک می کند. انواع ابداعات تصویری و نقاشی وجود دارد که نقاشی های دل انگیز را تضمین می نماید. با تنوعی از تصاویر گرافیکی کامپیوتری تا فلیکس، راه حل های نمایشگاهی از پیش ساخته شده می تواند همه آنها را داشته باشد. هر چه در طراحی غرفه فضای فعالسازی برندتان جالب تر باشد، بازدید کننده بیشتری قدم در غرفه خواهد گذاشت. راه حل های نمایشگاهی از پیش ساخته وارد کردن حداکثر بازدید کننده را به میان فعالیت های BTL یا ابتکاری تضمین می نماید.چند قطعه اساسی از فعالسازی برند راحت و سبک شده اند. ما به عنوان یک برند بدون اشکال در مورد راه حل فعالسازی که سنگین است باید حسابی باشید. استندها، نمایشگاهی از پیش ساخته سر هم بندی می شوند تا تمام شوند و درجه بالاتری از ذوق برسند. این راه حل ها به چمدان های سبک رسیده که به قابلیت حمل کمک می کند. بسته های فعالسازی را جهت حمل و نقل ساده می سازد. شما می توانید بدون انتقال ممتد کل واحد هر گاه که فضای فعالسازی برندتان است، در فروشگاه را پارک های مشارکتی باشند.

اصول طراحی غرفه نمایشگاه و جذب بازدید کنندگان
حداکثر بازگشت روی سرمایه
استند نمایشگاهی از پیش ساخته شده به عنوان بهترین گزینه ای است که بازگشت سرمایه را فراهم می آورد. راه حل ها اصول طراحی غرفه نمایشگاهی از قطعات پیش طراحی شده درست شده که احتمال ساخت و سوخته شدن را مثل اسندهای سفارشی را خارج می سازد. همچنین راه حل های از پیش ساخته به شما اجازه استفاده از همان بسته برای چندین رویداد و نمایشگاه و از این رو کاهش هزینه بر نمایشگاه می دهد.
حداکثر سازی اثر جمعیت با نمایشگاه تجاری 20×20
نمایش هنری است که تعداد کمکی در آن تخصص دارند. نمایشگاه ها مکانی هستند که در آن شرکت ها می توانند تصویر برندشان را منتقل کنند و به توجهی تقسیم نشده با طراحی استثنایی دست یابند. وقتی به اندازه غرفه می کردیم، بیشتر ارائه کنندگان، غرفه 20×20 و حتّی بزرگتر را ترجیح می دهند. اندازه مهّم است و این ما می گوئیم چرا؟
قابلیت رؤیت ارتقاء یافته
هر چه غرفه تان بزرگتر، چیزهای بیشتری را در داخل آن می توانید نشان بدهید. برای شرکت های که موارد بسیاری بر حسب ارائه محصول، نشان دادن محصول، غرفه دارند، در طراحی غرفه سازی نمایشگاهی غرفه های نمایشگاه 20×20 یا بزرگتر قابلیت های ارتقاء یافته ای را علاوه بر حضور عالی برند ارائه می دهند. یک طراحی ساختاری تأثیرگذار و مفصل نگاهی یکی شده را به غرفه تان داده و جمعیت عظیمی را جذب می کند بنابراین می توانید روی ایجاد ارتباطات متمرکز شوید.
فضای بزرگتر
شرکت ها گزینه تأمین کمکی غرفه با ارائه و نمایش های چشمگیر، استندهای قابل حمل و بنرها داشته در حالی که هنوز به شرکت کننده ها اجازه می دهد به همه قسمت های غرفه به آسانی دسترسی داشته باشند. غرفه به نظر جادار و فارغ از درهم ریختگی با فضای سازماندهی می شد، بی عیب می رسد که نه تنها برای بازدید کنندگان بکار برای کارمندانتان هم ایده آل است.
تاثیر بهتر
مشارکت مؤلفه هایی متنوع و گوناگون مثل صندلی های گرافیکی ، ایستگاه های نمونه نمایشی و غیره با غرفه های نمایشگاه تجاری 20×20 شدیداً آسان است. با فضای کاری بزرگتر، شما جای بیشتری جهت نمایش و ارتقاء بدون نگرانی در مورد مشکلات فضایی دارید بنرها را میتوان بزرگ ساخت و درون، بیرون غرفه ها آویزان نمود. سطح به طور بهینه تقسیم شده و برپاسازی کلی را می توان جهت چشمگیر و جذاب شدن و دعوت به دستیابی توجه بی مانند ساخت.برای شرکت هایی که در جستجوی اثر بزرگتر و RQI خوب در رویدادهای پیش رو هستند، فضای غرفه ای بزرگتر پشتیبانی مالی و ایده آل جهت تصویر برندتان است.


نظرات

پست‌های معروف از این وبلاگ

چرا گرافیک های غرفه سازی نمایشگاهی برای تجارت تان مهم هستند؟

تاثیر رنگ در غرفه نمایشگاهی

اسپیس فریم چیست